پرسشنامه گرایش به مصرف مشروبات الکلی

پرسشنامه گرایش به مصرف مشروبات الکلی

پرسشنامه گرایش به مصرف مشروبات الکلی

انتخاب متغیر گرایش مصرف به مشروبات الکلی بر اساس نظریه فیش باین وآیزن وآلپورت می باشدکه برای سنجش گرایش به سه بعد شناختی و عاطفی و رفتار اشاره دارند.برای اندازه گیری این مفهوم بعنوان متغیر وابسته مجموعأ 19 گویه مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد سوالات:   19

تعداد صفحات:    2

شامل: پرسشنامه + نمره گذاری +  پایایی

نوع فایل:    WORD


خرید آنلاین